Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

duhacenzor

22. 6. 2010 18:23
Já bych navrhoval

to samé, co se mnou v tomhle věku rodiče udělali za komunistů, do školky mne docela jednoduše nedali, ač místa byla. Co takhle kdyby se i dnešní "maminky" namísto kariéry po vzoru mojí (a řady jiných, nebyla sama) věnovali péči o svě děti, ty děti to později velice ocení, to mi věř. Kariéra není zajíc, neuteče.

0 0
možnosti

jezule_bambule

22. 6. 2010 18:35
Re: Já bych navrhoval

Ono to není tak jednoznačné ....

Většina dětí od určitého věku prostě potřebuje kolektiv jiných dětí - nestačí jim maminka doma nebo hodinka dopoledne a hodinka odpoledne na pískovišti, kde jsou pokaždé jiné děti.....  Je spousta dětí, které po dětském kolektivu přímo baží, ale do školky se prostě nedostanou, protože není místo a pak člověk vidí, jak na procházce visí na plotě od školky a lítostivě koukají na děti, co si uvnitř hrají, mají nějaký program apod.

A samozřejmě jsou i jiné děti, které prostě do školky chodit nechtějí, mají z toho hysteráky, kolektiv jim nechybí a jsou raději s maminkou. Ty ať si do školky samozřejmě nechodí.

Další věc je, že spousta lidí nebude mít na základní životní potřeby, pokud nezačne i maminka vydělávat. A co pak teprve, když je rodič s dítětem sám a nemá další příjem . I s dosažením různých dávek prostě není možné zajistit základní životní potřeby (ať si tabulky říkají, co chtějí)....

0 0
možnosti

duhacenzor

22. 6. 2010 18:47
Re: Já bych navrhoval

a) toho kolektivu si každý od první třídy užije až až, nehledě na to, že ne každý má kolektiv v 5 - 6 letech "hodinu na pískovišti":o) b)rozvedené/svobodné maminky finančně rozhodně nestrádají, jinak by nebyly svobodné/rozvedené c) co jsou to ty "základní životní potřeby" jachta, dovolená v Thajsku...

0 0
možnosti

Gmur

22. 6. 2010 18:48
Re: Já bych navrhoval

Bozemuj.....

0 0
možnosti

dino_na_idnes

22. 6. 2010 19:29
Re: Já bych navrhoval

Vždy, když vidím v diskusi někoho, kdo má zcela jasný přehled o světě a jedinci i vztahy mezi nimi jsou pro něj prosté a typizované, přemýšlím, zda mám takového člověka litovat či mu závidět.

Na jednu stranu věřím, že život někoho takového musí být nesmírně jednoduchý, vždy je jasný viník, nikde žádná pochybnost, rozhodování o čemkoliv usnadněno tím, že má patent na pravdu a první myšlenka je určitě ta pravá.

Na druhou stranu si ale neumím představit ta duševní muka, když se takový jedinec střetne s realitou. :-/

0 0
možnosti

jezule_bambule

22. 6. 2010 19:35
Re: Já bych navrhoval

Krásně napsáno! R^

0 0
možnosti

lakynom

22. 6. 2010 22:10
Re: Já bych navrhoval

Ve třech letech už zvládá a potřebuje školku věřím většina dětí, už

chtějí společnost druhých dětí. A já po sedmi letech do práce taky už

chci a potřebuji. Nemohu z mateřské platit staršímu dítěti kroužky atd.

Mrzí mne to.

0 0
možnosti

roman_35

23. 6. 2010 6:16
Re: Já bych navrhoval

Ono to dítě nemá otce?8-o 

0 0
možnosti

lakynom

23. 6. 2010 8:20
Re: Já bych navrhoval

Má otce.V

0 0
možnosti

roman_35

23. 6. 2010 8:38
Re: Já bych navrhoval

No a ten nemůže staršímu dítěti platit kroužky? Vy to přece nemusíte platit z mateřské.

0 0
možnosti
  • Počet článků 196
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2047x
Historik a politik. Poslanec Evropského parlamentu za ODS.