Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

syrsyrecek

4. 1. 2010 20:13
Já neuklízím

Hezky jsi to Hynku napsal,moc hezky:o) Krásný předvolební tlachání:o) Vzhledem k tomu,že v roli starosty jsi byl,takový vlk v rouše beránčím a každá"tebou řízená akce"

na podporu stranických a vlastních preferencí smrděla nějakou levárnou,mě tento elaborát o ničem,nepřekvapuje:o) Však tě to "doneslo" až do Bruselu!! A nejdůležitější jsou zásady a držet slovo:o( To ty přece "umíš"!!!Ale když von ten vítr fouká každou chvilku od jinaď,že:o)))

PS: Jezdíš ještě tou starou škodověnkou,na důkaz sounáležitosti s "lidem"?

0 0
možnosti

Michal1

4. 1. 2010 20:31
Re: Já neuklízím

To byl starosta?

A čeho?

0 0
možnosti

Stará kára

4. 1. 2010 23:41
Re: Já neuklízím

Jak jste na těch akcích profitoval - když si s panem Fajmonem tykáte?

Jinak - mohl byste uvést něco konkrétního? Nebo se řídíte vzory Paroubek, Rath (na každého mohu plivat, jak chci - něco se chytne)?

0 0
možnosti

syrsyrecek

6. 1. 2010 18:24
Re: Já neuklízím

Bohužel,pane :-( Jsem stále občanem města Lysé nad Labem a vyzrazení příslušných kauz by mojí rodinu mohlo dostat do problémů a potíží.Jen tak na okraj:pokud si pan Hynek"Svatý"Fajmon bral ,coby,starosta,pod svá "Svatá"křídla určité kauzy a rozhodoval o nich bez svého širokého aparátu(zaštítěn "rozhodnutím  Rady města) A odpovědní úředníci vám řeknou,že s tím nechtějí mít nic společného,že musíte jednat přímo s panem starostou,tak je něco špatně.Ale konkrétní býti,z důvodů uvedených výše nemohu.Pan Fajmon sic uklízí sníh,ale v kariéře politika využije kdejakých,byť ne zrovna "košer" pomůcek vzhůruEU Ale to je na dlouhý elaborát.pro mě je pan Hynek Fajmon křivák,který ani slovo starosty neumí dodržet,a točí se podle potřeby,kam vítr tam plášťEU

0 0
možnosti
  • Počet článků 196
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2047x
Historik a politik. Poslanec Evropského parlamentu za ODS.